Адреса / Address: 

65042, вул. 7-ма Пересипська, 6
6 7th Peresypska St., 65042, Odesa

Дзвоніть / Calls:
tel/fax: 716-13-01

У зв'язку з технічними причинами
наявний додатковий телефон
для зв'язку 096-035-41-42

Держпродспоживслужба інформує:

  2992 640x360 tourist information sign 640 Пам'ятка для туристів

   Шановні туристи! До початку подорожі, організованої туроператором/турагентом, будь ласка ознайомтесь із змістом цих рекомендацій, які розміщені на офіційних сайтах Мінекономрозвитку, МЗС, Мінінфраструктури, Державіаслужби, Держпродспоживслужби. 

 

   При укладенні договору на туристичне обслуговування, будь ласка, перевірте, щоб:
- туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.uaу розділі "Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр");
- в договорі були вказані заявлені дати вильоту та прильоту;
- в договорі була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
- готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;
- були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
- кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.

   В подорож обов’язково візьміть з собою:
- копію договору на туристичне обслуговування;
- оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- контакти туроператора (турагента);
- контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.

   У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги* за захистом порушених прав Ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши:
- фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
- розрахункові квитанції понесених витрат тощо.

   У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови**, Ви маєте право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.

   Порушенням ліцензійних умов вважається :
- невидача туристу: договору на туристичне обслуговування або ваучеру (якщо договір укладено шляхом видачі ваучера); договору обов’язкового (медичне та від нещасного випадку) страхування (крім випадку самостійного укладання такого договору туристом); проїзних документів (квитків, в тому числі електронних квитків);
- відсутність договорів на туристичне обслуговування з туристами або з туристичними агентами, якщо договори укладаються через них;
- невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);
- відсутність у туроператора власного веб-сайту;
- провадження туроператорської діяльності поза межами заявлених місць провадження такої діяльності;
- відсутність оформлених трудових договорів з найманими працівниками туроператора;
- наявність у штаті туроператора менше ніж 30 % працівників, які мають стаж роботи у сфері туризму, або освіту у сфері туризму;
- відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стажу роботи у сфері туризму;
- відсутність у туроператора копії документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності турагента, що реалізує туристичні послуги, сформовані туроператором;
- відсутність обліку виданих туристам договорів обов’язкового (медичного та від нещасного випадку) страхування;
- неподання туроператором статистичного звіту до органу ліцензування;
- невідповідність місця провадження туроператорської діяльності вимогам, визначеним ліцензійними вимогами***.

Права пасажирів у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки авіарейсів можна завантажити тут.


*стаття 20 Закону України «Про туризм»

**постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 991 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності»

***Вимоги до місця провадження туроператорської діяльності

наявна інформаційна вивіска або інформаційна табличка із зазначенням повного найменування туроператора;

наявні оргтехніка та програмна забезпечення, засоби телефонного зв'язку, доступ до Інтернету;

при вході до місця провадження туроператорської діяльності розміщена інформація про режим роботи;

на видному та доступному для туриста місці розміщена наступна інформація:

копія документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності туроператора перед туристами;

відомості про керівника, заступників керівника (за наявності) та головного бухгалтера туроператора та номери їх телефонів (мобільних телефонів у разі наявності), адреси електронної пошти (у разі наявності);

книга відгуків та пропозицій громадян;

Закон України "Про туризм";

Закон України "Про захист прав споживачів";

Ліцензійні умови провадження туроператорської діяльності;

місцезнаходження та номери телефонів Мінекономрозвитку, відповідного територіального органу Держпродспоживслужби.

http://www.consumer.gov.ua/News/4331/Pam%E2%80%99yatka_dlya_ukrainskikh_turistiv

 

dpss

min agro pol

uryad portal

lab diagnost