Поновлення права споживачки на повернення сплачених грошових коштів за раніше придбаний товар неналежної якості

1

У листопаді 2022 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшло звернення від мешканки м. Одеси щодо порушення її прав як споживачки суб'єктом господарювання – одним з офіційних дилерів (дистриб’юторів) бренду «TESCOMA» у м. Одеса під час реалізації права заявниці на повернення сплачених грошових коштів за раніше придбаний у фірмовому магазині товар неналежної якості.

Як зазначила заявниця, у вересні 2022 року вона придбала в одному із фірмових магазинів у м. Одеса пристосування для виготовлення морозива DELLA CASA.

Однак під час експлуатаційного використання вказаного пристрою згідно з інструкцією споживачка виявила утворення мілкодисперсної пластикової стружки, що було спричинене тертям сполучених деталей кришки технічного виробу – обертального механізму та ручки. Зазначена пластикова стружка через отвір у механізмі неминуче потрапляла всередину контейнера, в якому безпосередньо відбувалося виготовлення морозива. Внаслідок чого безпечне використання пристосування для виготовлення морозива DELLA CASA не уявлялось можливим.

З огляду на викладене спеціалістами Головного управління проведено роботу для повного та всебічного розгляду звернення заявниці, забезпечення захисту та поновлення її прав як споживачки.

За результатами проведеної роботи наразі суб’єктом господарювання – одним з офіційних дилерів (дистриб’юторів) бренду «TESCOMA» у м. Одеса – відшкодовано споживачці грошові кошти у розмірі 1729,00 грн за придбане нею пристосування для виготовлення морозива DELLA CASA в одному із фірмових магазинів у м. Одеса.

Про даний факт зазначений суб’єкт господарювання особисто повідомив Головне управління з наданням підтверджуючих документів про повернення коштів споживачу.

3

 

dpss

uryad portal

lab diagnost