dpss od3

facebook btelegram messenger 

fb2telegram messenger                    dpss od5 en 80

Як правильно написати скаргу

4    Сьогоднішні проблеми, які пов’язані з високими тарифами на житлово-комунальні послуги та цінами на товари, що мають істотну соціальну значущість, а також на товари протиепідемічного призначення, турбують більшість громадян України, оскільки всі вони є безпосередніми споживачами цих послуг та товарів. Проблеми у всіх різні і стосуються вони, зазвичай, порушень у сфері ціноутворення та захисту прав споживачів.

    Насамперед споживачів хвилює обґрунтованість тарифів на комунальні послуги та цін на соціально значущі товари. Тому у разі виникнення сумнівів щодо правильності формування, встановлення та застосування тарифів, а також підвищення цін на соціально значущі товари і товари протиепідемічного призначення, що реалізуються через мережу роздрібної торгівлі та аптечних закладів, споживачі можуть звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області з відповідними заявами за адресою: 65042, м. Одеса, вул. 7-а Пересипська, 6, або електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Слід зазначити, що досить часто при написанні звернення (скарги) громадяни не виконують вимоги до оформлення звернення, що визначені у статті 5-й Закону України «Про звернення громадян». Які ж вимоги встановлені наразі законодавством при оформленні звернень громадян?

    У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. 

    Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним (застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається).

    Письмові звернення споживачами надсилаються поштою або передаються громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. 

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
Поряд з цим, необхідно наголосити на тому, що статтею 6-ю Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено, що однією з підстав проведення позапланової перевірки є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).

    Разом з тим, звернення без документального підтвердження не надає Головному управлінню Держпродспоживслужби в Одеській області можливості для об’єктивного, неупередженого розгляду та вжиття відповідних заходів реагування. 

    У зв’язку з цим громадяни у своєму зверненні з проханням провести перевірку певного підприємства мають зазначати:

  • найменування суб’єкта господарювання, адресу його місцезнаходження та здійснення господарської діяльності,
  • додати копії документів, які підтверджують його взаємовідносини з цим суб’єктом господарювання та/або вказують на порушення його законних прав, а саме копій договору, квитанцій, платіжних документів, актів-претензій, звернень до суб’єкта господарювання та його відповідей тощо.

dpss

uryad portal

lab diagnost