- Прихована реклама: поради для споживачів, як її уникнути
Прихована реклама стає дедалі більшою проблемою в сучасному світі реклами. Вона може бути хитрою та непомітною, впливаючи на наше сприйняття і вибір продуктів чи послуг. Однак, з правильними знаннями та уважністю, ми можемо уникнути її впливу. (більше…) - Як отримувати щорічний високий урожай сливи (небезпечні шкідники сливи та методи боротьби з ними)
Всім відома слива домашня або звичайна. В народі її називають «дерево-верблюд» через те що щорічно дає високі врожаї, особливо в посушливі роки. Плоди сливи дуже поживні. Містять велику кількість клітковини, калію, фруктових кислот, вітаміни групи В, А, С, Е, РР, кальцій та кумарин. Слива – одна з високоврожайних та поширених плодових культур і посідає провідне місце в сучасних інтенсивних насадженнях. Підвищення врожайності і якості плодів можливе при зниженні втрат, спричинених комплексом шкідливих організмів. (більше…) - Подяка від Одеської обласної станції переливання крові
На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшов лист від Генерального директора КНП «Одеська обласна станція переливання крові» Одеської обласної ради» Михайла Бартка з подякою колективу Головного управління за щедрий та безкорисливий внесок у збереження життя: (більше…) - Добросовісна реклама
Реклама є невід'ємною складовою сучасного світу, що змінюється швидкими темпами. Вона проникає в наше життя через різноманітні канали, включаючи телебачення, Інтернет, соціальні мережі та інші медіа. Проте, на тлі всього цього важливо розмежовувати рекламу, яка є добросовісною, від тієї, що може бути оманливою чи маніпулятивною. (більше…) - Обмеження розміщення і зменшення видимості тютюнових виробів: поради для торговельних мереж
Указом Президента України від 30 вересня 2019 року №722/2019 «Про цілі сталого розвитку України на період до 2030 року» однією із цілей задля збереження життя та здоров’я громадян України встановлено зменшення до 2025 року кількості курців в Україні до 15%. Тютюнові вироби та решта виробів із вмістом тютюну – найшкідливіші для здоров’я продукти, які доступні на ринку. Рекламування таких виробів у магазинах та супермаркетах може сприяти їх популяризуванню серед споживачів. (більше…) - У Подільському районі проведено низку нарад щодо профілактики отруєнь бджіл пестицидами
На виконання листа Мінагрополітики від 09.02.2024 № 21-1322 - 08/3752 у низці селищних рад та сільських територіальних громад Подільського району Одеської області (зокрема в Окнянській селищній раді та Куяльницькій сільській територіальній громаді) відбулися спільні наради спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області з керівниками громад, аграріями і пасічниками району, старостами старостинських округів і навіть адвокатами щодо профілактики отруєнь бджіл пестицидами. (більше…) - Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС
Спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області прийнято участь в онлайн-пресконференції «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі», реалізованою Громадською організацією «Українська Асоціація Маркетингу». (більше…) - 19 березня 2024 року 60 співробітників Головного управління прийняли участь в акції добровільного донорства крові
В умовах воєнного стану донорська кров вкрай потрібна нашим воїнам. Неодноразово напрямок Херсонщини та Миколаївщини був забезпечений компонентами крові, які були отримані саме від донорів Одещини. Причетність до порятунку людей – військових, хворих дітей, породілля – є величезним стимулом для прояву таких незамінних духовних якостей, як-от чуйність, співчуття і готовність допомогти стороннім людям, які є твоїми співвітчизниками. (більше…) - Наслідки вживання електронних сигарет та бездимних тютюнових виробів
В останні десятиліття електронні сигарети та бездимні тютюнові вироби стали предметом зростаючого інтересу серед курців та некурців. Вони спричинили значні зміни у споживацьких звичках, проте неоднозначно впливають на здоров'я користувачів. (більше…) - Справедливий і відповідальний штучний інтелект для споживачів – тема Всесвітнього дня захисту прав споживачів 2024 року
Щороку 15 березня споживчий рух та інші впливові суб’єкти відзначають Всесвітній день захисту прав споживачів, аби вчергове підвищити обізнаність світової спільноти про права споживачів, їх захист та розширення прав і можливостей. Міжнародна організація споживачів координує проведення цього дня за допомогою багатостороннього підходу, який об’єднує 200 членів, міжнародні організації, уряди, бізнес та громадянське суспільство. У 2024 році Міжнародна організація споживачів обрала темою Всесвітнього дня прав споживачів «Справедливий і відповідальний штучний інтелект для споживачів» («Fair and responsible AI for consumers»). (більше…)