01

Чому заборонена реклама і стимулювання продажу тютюнових виробів, пристроїв для нагрівання тютюну та електронних сигарет? Якщо стисло – для захисту Вашого здоров’я і, відповідно, зменшення захворювань, спричинених курінням. Яскраві картинки, впізнавані слогани, приваблення до «спільноти однодумців» – усе це маркетингові стратегії, покликані залучити якомога більшу кількість дітей та підлітків до початку куріння і викликати у них залежність.

Бачите будь-де зображення, яке привертає до себе увагу, кричить «купи мене», або ж в будь-який спосіб стимулює купити сигарети, електронні сигарети, заправні контейнери та рідини до них, пристрої для нагрівання тютюну та їх сигарети (стіки)? Отакої – перед вами реклама!

Тож мерщій сфотографуйте, зафіксуйте місце і подавайте заяву:

до Держпродспоживслужби,

або через сервіс Центру громадського здоров’я.

Інформація про ці продукти допускається на персональних сторінках фізичних осіб у соцмережах та на сайтах виробників з попередньою ідентифікацією віку (18+).