Ви надіслали скаргу стосовно порушення бездимного законодавства до Держпродспоживслужби. А що ж далі робить Держпродспоживслужба?
1. Отримує та реєструє вашу скаргу.
2. Направляє звернення та погодження щодо проведення позапланової перевірки.
3. Видає наказ про проведення перевірки та оформлює направлення.
4. Зазначені у направленні представники приходять у визначений час до суб’єкта господарювання, надають копію направлення і погодження й проводять позапланову перевірку.
5. За результатами перевірки складає акт про проведення перевірки.
6. У разі виявлення порушень накладає відповідний штраф.
7. Повідомляє заявника про результати розгляду скарги та вжиті заходи.
Кожна скарга – це крок до забезпечення дотримання бездимного законодавства та захисту здоров’я, що вкрай важливо, особливо в умовах війни.