Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор провів нараду з територіальними органами Держпродспоживслужби з усієї України. Головна тема – результати роботи Дежпродспоживслужби у сфері захисту прав споживачів за 6 місяців 2024 року. Під час наради Андрій Крейтор підкреслив наступне:

  • Перше півріччя 2024 року стало надзвичайно важливим для нашої служби. Поновлено позапланові заходи державного нагляду у сферах ціноутворення, захисту прав споживачів та метрології щодо надання житлово-комунальних послуг. У цей складний час ми всі зобов’язані працювати продуктивно та відповідально на благо нашої країни. Відстоюючи якість надання послуг та права споживачів, ми сприяємо зміцненню нашої держави та захисту інтересів кожного громадянина.

За два квартали 2024 року Держпродспоживслужба перевірила 305 суб’єктів господарювання щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Порушення виявлено у 105 суб’єктів. Окрім того, протягом півроку до Держпродспоживслужби надійшло понад 7,6 тис. звернень від споживачів, з яких:

  • 36,6% – стосувалися придбаних товарів;
  • 39,5% – якості послуг;
  • 19,2% – придбання продукції через Інтернет.

З огляду на те що, в період воєнного стану припинено проведення перевірок Держпродспоживслужба використовує важелі впливу як консультаційна, просвітницька та роз’яснювальна діяльність. Так, за результатами кропіткої роботи та взаємодії фахівців Держпродспоживслужби з споживачами та суб’єктами господарювання задоволено 55% випадків звернень споживачів. Повернуто 3,1 млн грн за неякісні товари та послуги. Суб’єктам господарювання надано понад 2,7 тис. консультацій та роз’яснень.

Раніше Головне управління оприлюднювало дані про результати роботи свого управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами у I півріччі 2024 року.