Відповідно до ст. 6 Закону України «Про рекламу» та ст. 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою реклами в Україні є державна мова.

Усі суб’єкти господарювання, незалежно від форм власності, мають зобов’язання використовувати українську мову в рекламних матеріалах.

Мова реклами є складовою змісту реклами. Це означає, що усі тексти, слогани, описи товарів та послуг на рекламних конструкціях та вивісках, а також аудіо- та відеоматеріали повинні бути викладені українською мовою. Адреси веб-сайтів, онлайн-медіа, а також інші ідентифікатори в мережі Інтернет та адреси для електронних комунікацій можуть наводитися в рекламі літерами латинського алфавіту. За порушення вимог щодо мови реклами передбачена відповідальність у вигляді штрафу.

Ці вимоги поширюються на всі визначені види реклами, незалежно від способу її розміщення та змісту (внутрішню, зовнішню, рекламу на транспорті, соціальну рекламу, рекламу в друкованих медіа, в онлайн-медіа тощо).

Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області попереджає суб’єктів господарювання про необхідність дотримання законодавства України під час замовлення, виготовлення та розповсюдження рекламної продукції.