До Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшло звернення громадянки, щодо повернення коштів за придбаний товар (крісло масажне), який не підійшов їй за станом здоров’я.
Як зазначила споживачка, в одному із торговельних центрів вона зробила замовлення крісла масажного. Після доставки товару додому та використання крісла за призначенням вона відчула погіршення стану здоров’я. Споживачка в телефонному режимі намагалася самотужки вирішити питання щодо повернення коштів за придбаний товар, але це не призвело до будь-яких позитивних результатів.
З метою забезпечення захисту прав громадянина як споживача, а також враховуючи обмеження щодо проведення перевірок, запроваджених на період дії воєнного стану, фахівцем Головного управління було надано консультацію стосовно звернення до суб’єкта господарювання, роз’яснено законодавство про захист прав споживачів та визначено подальші дії споживача, зокрема складання заяви безпосередньо до суб’єкта господарювання.
За результатами вжитих заходів споживачці було повернуто кошти за товар (крісло масажне) у сумі 50 тис. грн, про що заявницею на адресу Головного управління було надано письмову заяву.
Звертаємо увагу споживачів на те, що у разі порушення, яке спричинило шкоду їх правам, законним інтересам, життю, здоров’ю, навколишньому природному середовищу, вони можуть звернутися до Головного управління з відповідною заявою, в якій зазначити повне найменування суб’єкта господарювання, його адресу, а також додати до заяви (за наявності) документи, що підтверджують такі порушення.