На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшло звернення громадянки стосовно порушень вимог законодавства про захист прав споживачів в одному з магазинів м. Одеса, а саме порушення її права як споживачки суб’єктом господарювання під час реалізації права заявниці на повернення сплачених грошових коштів за раніше придбаний товар неналежної якості.

Як зазначила заявниця, в магазині вона придбала мультипіч, в якій у момент першого використання виявлено, що пристрій має дефекти. Споживачка намагалась самотужки вирішити питання, звернувшись до суб’єкта господарювання з метою повернення грошових коштів за товар з дефектами, але це не призвело до будь-яких позитивних результатів.

З метою врегулювання ситуації та забезпечення захисту прав споживача, а також враховуючи обмеження щодо проведення перевірок, запроваджених на період дії воєнного стану, спеціалістом Головного управління була проведена консультаційно-роз’яснювальна робота з суб’єктом господарювання щодо трактування норм Закону України «Про захист прав споживачів», за результатами якої магазином було повернуто споживачці грошові кошти за товар у розмірі 3299,00 грн.

Також, на адресу Головного управління листом від споживачки була висловлена подяка за проведену оперативну роботу та допомогу у відновленні її прав як споживача.

Звертаємо увагу споживачів на те, що у разі порушення, яке спричинило шкоду їх правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу, вони можуть звернутися до Головного управління з відповідною заявою, в якій мають зазначити повне найменування суб’єкта господарювання, його адресу, а також додати до заяви (за наявності) документи, що підтверджують такі порушення, для захисту своїх прав.