Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області забезпечило позитивне завершення розгляду трьох звернень громадян, у результаті чого споживачам повернуто 67 695 грн. Усі питання були розглянуті в найкоротші терміни через втручання саме фахівців управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами.

У першому випадку йшлося про повернення авансу за окуляри для зору. Споживачка сплатила 40% вартості замовлення – 1 600 грн із загальної суми 3 950 грн. Після отримання готових окулярів виріб їй не підійшов, у зв’язку з чим вона відмовилася від покупки та звернулася з вимогою повернути аванс. Продавець відмовив, і лише після залучення фахівців Головного управління кошти були повернуті заявниці в повному обсязі.

Другий випадок стосувався придбання неякісної спінінгової котушки. Після огляду товару вдома покупець виявив сторонній шум у роботі механізму, що не відповідає характеристикам справного виробу. Продавець відмовлявся надавати реквізити для повернення товару, фактично блокуючи можливість врегулювання спору. Після втручання фахівців Головного управління споживачу було повернуто 17 096 грн, сплачених за товар.

У третьому випадку мова йшла про ноутбук, придбаний у відомій мережі електроніки. Перед покупкою заявник наголошував на необхідності повної сумісності пристрою з ОС Linux та роботі відеокарти й процесора на максимальну потужність (TDP) для задач у сфері комп’ютерного зору та управління дронами. На практиці техніка не забезпечила заявлених функцій, а ноутбук виявився непридатним для зазначених цілей. Попри те, що сервісний центр не підтвердив наявність недоліків, після втручання фахівців Головного управління споживачу повернуто 48 999 грн у повному обсязі.

Ці приклади демонструють практичну роль фахівців Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області у швидкому та ефективному розв’язанні проблем, з якими стикаються і звертаються споживачі. Системна робота зі зверненнями дозволяє не лише відновлювати порушені права, а й формувати дуже конкретний і зрозумілий сигнал для ринку: інтереси споживача залишаються в пріоритеті.