05

Реклама оточує нас у будь-який час та у будь-якому місці. Її сучасні прояви дивують та захоплюють, а для цього виробники реклами працюють над тим, щоб робити рекламу яскравішою, сучаснішою, креативнішою. Це й не дивно, оскільки реклама є найдієвішим інструментом впливу на людей при продажу того чи іншого продукту або послуги.


Такий важливий інструмент серед продавців товарів і послуг у містах спонукає їх в конкурентній боротьбі за вибір споживача використовувати різноманітні акції. Одним із найбільш дієвих механізмів заохочення покупців до придбання товару є застосування рекламних знижок. Але непоодинокими є факти, коли на цінниках на товар на полицях магазину зазначена «акційна ціна» зі знижкою, а вже на касі покупець чує зовсім іншу цифру.

Тому нагадуємо ще раз – покупець має право оплатити саме ту ціну, яка вказана на ціннику, адже саме на основі такої інформації споживачем було прийняте рішення про покупку.

Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області нагадує, що відповідно до Закону України «Про рекламу», реклама про зниження цін на продукцію та про розпродаж обов’язково повинна містити наступні відомості:

  • місце проведення розпродажу;
  • дата початку;
  • дата закінчення;
  • співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.

Варто нагадати, що рекламодавці, виробники реклами або розповсюджувачі реклами, які винні у порушенні законодавства про рекламу, несуть відповідальність згідно зі ст. 27 Закону України «Про рекламу».

Нагадуємо, якщо ваші права як споживача порушено, а суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області за електронною адресою: gu@odesa.consumer.gov.ua, або у паперовому вигляді за адресою: вул. 7-а Пересипська, 6, м. Одеса, 65042.

Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів».