Непоодинокими є випадки, коли людина купує товар, а він виявляється неналежної якості. Якщо це дійсно так і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача, то в такому разі покупець має право замінити товар на аналогічний чи розраховувати на повернення коштів.
Відповідно до ч. 7 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- на повернення суми, яка зазначена в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
- на повернення суми, яка зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.
Тобто, якщо ціна в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених грошових коштів, вказаних у розрахунковому документі.
Якщо ж ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.
Також варто пам’ятати, що сплачені за товар кошти повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. У випадку, якщо споживач – прихильник онлайн-шопінгу і скористався послугами інтернет-магазину, то грошові кошти повинні бути повернені не пізніше 30 днів.